Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/442
Название: БЕНЧМАРКІНГ ЯК АЛЬТЕРНАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Авторы: Ульянов О. В.
Ключевые слова: бенчмаркінг,
SWOT-аналіз
збалансована система показників
Дата публикации: 2012
Издательство: Видаництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Ульянов О. В. Бенчмаркинг як альтернативний підхід до вдосконалення стратегії розвитку діяльності підприємства / О. В. Ульянов // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 59-60
Краткий осмотр (реферат): Визначено сутність поняття "бенчмаркінг" та розглянуто складові взаємо¬зв’язку різновидів бенчмаркінгу.
In the article the essence of the concept of benchmarking is defined and the rela¬tionship types of the components of benchmarking are examined
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/442
Располагается в коллекциях:№2



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.