Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/442
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorУльянов О. В.-
dc.date.accessioned2012-05-23T08:22:58Z-
dc.date.available2012-05-23T08:22:58Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationУльянов О. В. Бенчмаркинг як альтернативний підхід до вдосконалення стратегії розвитку діяльності підприємства / О. В. Ульянов // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 59-60en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/442-
dc.description.abstractВизначено сутність поняття "бенчмаркінг" та розглянуто складові взаємо¬зв’язку різновидів бенчмаркінгу.en_US
dc.description.abstractIn the article the essence of the concept of benchmarking is defined and the rela¬tionship types of the components of benchmarking are examineden_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидаництво ХНЕУen_US
dc.subjectбенчмаркінг,en_US
dc.subjectSWOT-аналізen_US
dc.subjectзбалансована система показниківen_US
dc.titleБЕНЧМАРКІНГ ЯК АЛЬТЕРНАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 005.21en_US
Располагается в коллекциях:№2



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.