Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/442
Назва: БЕНЧМАРКІНГ ЯК АЛЬТЕРНАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Ульянов О. В.
Теми: бенчмаркінг,
SWOT-аналіз
збалансована система показників
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видаництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Ульянов О. В. Бенчмаркинг як альтернативний підхід до вдосконалення стратегії розвитку діяльності підприємства / О. В. Ульянов // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 59-60
Короткий огляд (реферат): Визначено сутність поняття "бенчмаркінг" та розглянуто складові взаємо¬зв’язку різновидів бенчмаркінгу.
In the article the essence of the concept of benchmarking is defined and the rela¬tionship types of the components of benchmarking are examined
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/442
Розташовується у зібраннях:№2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.