Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4472
Назва: УПРАВЛЕНИЕ БИЗНЕСОМ НА ОСНОВЕ ИНТЕРАКТИВНОГО МАРКЕТИНГА
Автори: Кирноз Е. О.
Теми: интерактивный маркетинг
система разделения труда
трансфер
аутсорсинг
мониторинг
контроллинг
мерчaндайзинг
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Кирноз Е.О. Управление бизнесом на основе интерактивного маркетинга / Е.О. Кирноз // Управління розвитком. - 2013. - №16. - С. 143 - 145
Короткий огляд (реферат): Рассмотрена сущность интерактивного маркетинга. Выявлена необходимость управления предприятием на основе интерактивного маркетинга, а также рассмотрения бизнеса как деятельности на рынках факторов производства, внутри предприятия и на рынках готовой про-дукции.
Розглянуто сутність інтерактивного маркетингу. Виявлено необхідність управління підприємством на основі інтерактивного маркетингу, а такoж розгляду бізнесу як діяльності на ринках факторів виробництва, всередині підприємства і на ринках готової продукції.
The article deals with the essence of interactive marketing. Тhe need for management of an enterprise which is based on interactive marketing as well as consideration of business as an activity in production factors markets, within the enterprise and in markets of the finished product is revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4472
Розташовується у зібраннях:№16



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.