Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4485
Название: Модель аналізу внутрішніх чинників формування конкурентної позиції туристичних підприємств Харківської області
Авторы: Кулєшова Н. В.
Ключевые слова: туристичне підприємство
маркетингове середовище,науково-обґрунтована маркетингова стратегія
конкурентна позиція
панельні дані
модель з фіксованими індивідуальними ефектами
Дата публикации: 2012
Издательство: ЧТЕІ КНТЕУ
Библиографическое описание: Кулєшова Н. В. Модель аналізу внутрішніх чинників формування конкурентної позиції туристичних підприємств Харківської області / Н. В. Кулєшова // Вісник Чернівецького торгівельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ. – 2012. – Вип. ІІ (46): Економічні науки. – С. 182–189.
Краткий осмотр (реферат): В статті пропонується блок-схема побудови моделі аналізу внутрішніх чинників формування конкурентної позиції туристичних підприємств Харківської області. Обґрунтовується доцільність використання панельних даних, зокрема моделі з фіксованими індивідуальними ефектами. На підставі побудованої моделі визначені кількісні значення індивідуальних ефектів для туристичних підприємств Харківської області.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4485
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.