Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4485
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКулєшова Н. В.-
dc.date.accessioned2013-12-03T12:39:53Z-
dc.date.available2013-12-03T12:39:53Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКулєшова Н. В. Модель аналізу внутрішніх чинників формування конкурентної позиції туристичних підприємств Харківської області / Н. В. Кулєшова // Вісник Чернівецького торгівельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ. – 2012. – Вип. ІІ (46): Економічні науки. – С. 182–189.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4485-
dc.description.abstractВ статті пропонується блок-схема побудови моделі аналізу внутрішніх чинників формування конкурентної позиції туристичних підприємств Харківської області. Обґрунтовується доцільність використання панельних даних, зокрема моделі з фіксованими індивідуальними ефектами. На підставі побудованої моделі визначені кількісні значення індивідуальних ефектів для туристичних підприємств Харківської області.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧТЕІ КНТЕУen_US
dc.subjectтуристичне підприємствоen_US
dc.subjectмаркетингове середовище,науково-обґрунтована маркетингова стратегіяen_US
dc.subjectконкурентна позиціяen_US
dc.subjectпанельні даніen_US
dc.subjectмодель з фіксованими індивідуальними ефектамиen_US
dc.titleМодель аналізу внутрішніх чинників формування конкурентної позиції туристичних підприємств Харківської областіen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК: 658.8.012.2en_US
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.