Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4485
Назва: Модель аналізу внутрішніх чинників формування конкурентної позиції туристичних підприємств Харківської області
Автори: Кулєшова Н. В.
Теми: туристичне підприємство
маркетингове середовище,науково-обґрунтована маркетингова стратегія
конкурентна позиція
панельні дані
модель з фіксованими індивідуальними ефектами
Дата публікації: 2012
Видавництво: ЧТЕІ КНТЕУ
Бібліографічний опис: Кулєшова Н. В. Модель аналізу внутрішніх чинників формування конкурентної позиції туристичних підприємств Харківської області / Н. В. Кулєшова // Вісник Чернівецького торгівельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ. – 2012. – Вип. ІІ (46): Економічні науки. – С. 182–189.
Короткий огляд (реферат): В статті пропонується блок-схема побудови моделі аналізу внутрішніх чинників формування конкурентної позиції туристичних підприємств Харківської області. Обґрунтовується доцільність використання панельних даних, зокрема моделі з фіксованими індивідуальними ефектами. На підставі побудованої моделі визначені кількісні значення індивідуальних ефектів для туристичних підприємств Харківської області.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4485
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.