Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4485
Title: Модель аналізу внутрішніх чинників формування конкурентної позиції туристичних підприємств Харківської області
Authors: Кулєшова Н. В.
Keywords: туристичне підприємство
маркетингове середовище,науково-обґрунтована маркетингова стратегія
конкурентна позиція
панельні дані
модель з фіксованими індивідуальними ефектами
Issue Date: 2012
Publisher: ЧТЕІ КНТЕУ
Citation: Кулєшова Н. В. Модель аналізу внутрішніх чинників формування конкурентної позиції туристичних підприємств Харківської області / Н. В. Кулєшова // Вісник Чернівецького торгівельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ. – 2012. – Вип. ІІ (46): Економічні науки. – С. 182–189.
Abstract: В статті пропонується блок-схема побудови моделі аналізу внутрішніх чинників формування конкурентної позиції туристичних підприємств Харківської області. Обґрунтовується доцільність використання панельних даних, зокрема моделі з фіксованими індивідуальними ефектами. На підставі побудованої моделі визначені кількісні значення індивідуальних ефектів для туристичних підприємств Харківської області.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4485
Appears in Collections:Статті (ЕПОБ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.