Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4486
Название: Аналіз сучасних методів та моделей формування маркетингової стратегії туристичних підприємств
Авторы: Кулєшова Н. В.
Ключевые слова: маркетингова стратегія
туристичне підприємство
формування
маркетингове середовище
зовнішнє середовище
внутрішнє середовище
матричні методи
економіко-математичні методи та моделі
Дата публикации: 2011
Издательство: Електронне видання
Библиографическое описание: Кулєшова Н. В. Аналіз сучасних методів та моделей формування маркетингової стратегії туристичних підприємств / Н. В. Кулєшова // Ефективна економіка: електронне видання. – 2011. – № 4. – Режим доступу до файлу: http://www.economy.nayka.com.ua/index.php?operation=1&iid=508
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто основні сучасні підходи до формування маркетингової стратегії підприємства. Проведено узагальнення матричних моделей, що дозволять здійснювати оцінку маркетингового середовища підприємства. В роботі пропонується комплекс економіко-математичних методів та моделей формування маркетингової стратегії туристичного підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4486
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.