Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4486
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКулєшова Н. В.-
dc.date.accessioned2013-12-03T13:04:30Z-
dc.date.available2013-12-03T13:04:30Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКулєшова Н. В. Аналіз сучасних методів та моделей формування маркетингової стратегії туристичних підприємств / Н. В. Кулєшова // Ефективна економіка: електронне видання. – 2011. – № 4. – Режим доступу до файлу: http://www.economy.nayka.com.ua/index.php?operation=1&iid=508en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4486-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні сучасні підходи до формування маркетингової стратегії підприємства. Проведено узагальнення матричних моделей, що дозволять здійснювати оцінку маркетингового середовища підприємства. В роботі пропонується комплекс економіко-математичних методів та моделей формування маркетингової стратегії туристичного підприємства.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЕлектронне виданняen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectтуристичне підприємствоen_US
dc.subjectформуванняen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectзовнішнє середовищеen_US
dc.subjectвнутрішнє середовищеen_US
dc.subjectматричні методиen_US
dc.subjectекономіко-математичні методи та моделіen_US
dc.titleАналіз сучасних методів та моделей формування маркетингової стратегії туристичних підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 658.8.012.2en_US
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.