Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4486
Назва: Аналіз сучасних методів та моделей формування маркетингової стратегії туристичних підприємств
Автори: Кулєшова Н. В.
Теми: маркетингова стратегія
туристичне підприємство
формування
маркетингове середовище
зовнішнє середовище
внутрішнє середовище
матричні методи
економіко-математичні методи та моделі
Дата публікації: 2011
Видавництво: Електронне видання
Бібліографічний опис: Кулєшова Н. В. Аналіз сучасних методів та моделей формування маркетингової стратегії туристичних підприємств / Н. В. Кулєшова // Ефективна економіка: електронне видання. – 2011. – № 4. – Режим доступу до файлу: http://www.economy.nayka.com.ua/index.php?operation=1&iid=508
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні сучасні підходи до формування маркетингової стратегії підприємства. Проведено узагальнення матричних моделей, що дозволять здійснювати оцінку маркетингового середовища підприємства. В роботі пропонується комплекс економіко-математичних методів та моделей формування маркетингової стратегії туристичного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4486
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.