Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4486
Title: Аналіз сучасних методів та моделей формування маркетингової стратегії туристичних підприємств
Authors: Кулєшова Н. В.
Keywords: маркетингова стратегія
туристичне підприємство
формування
маркетингове середовище
зовнішнє середовище
внутрішнє середовище
матричні методи
економіко-математичні методи та моделі
Issue Date: 2011
Publisher: Електронне видання
Citation: Кулєшова Н. В. Аналіз сучасних методів та моделей формування маркетингової стратегії туристичних підприємств / Н. В. Кулєшова // Ефективна економіка: електронне видання. – 2011. – № 4. – Режим доступу до файлу: http://www.economy.nayka.com.ua/index.php?operation=1&iid=508
Abstract: У статті розглянуто основні сучасні підходи до формування маркетингової стратегії підприємства. Проведено узагальнення матричних моделей, що дозволять здійснювати оцінку маркетингового середовища підприємства. В роботі пропонується комплекс економіко-математичних методів та моделей формування маркетингової стратегії туристичного підприємства.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4486
Appears in Collections:Статті (ЕПОБ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.