Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4488
Название: Модель ідентифікації конкурентної позиції туристичних підприємств (на прикладі Харківської області)
Авторы: Кулєшова Н. В.
Ключевые слова: конкурентна позиція
система кількісних показників конкурентної позиції підприємства
ринкова частка
реальні конкуренти
кластери туристичних підприємств
нейронна мережа
лідери
челенджери
послідовники
нішери
Дата публикации: 2012
Издательство: ТНЕУ
Библиографическое описание: Кулєшова Н. В. Модель ідентифікації конкурентної позиції туристичних підприємств (на прикладі Харківської області) / Н. В. Кулєшова // Вісник ТНЕУ. – 2012. – № 2. – С. 121 – 129.
Краткий осмотр (реферат): В статті пропонується узагальнена система кількісних показників оцінки конкурентної позиції туристичних підприємств (СКПКП). На базі сформованої СКПКП розроблені моделі класифікації та ідентифікації конкурентної позиці туристичних підприємств на прикладі Харківської області.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4488
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.