Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4488
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКулєшова Н. В.-
dc.date.accessioned2013-12-04T07:38:38Z-
dc.date.available2013-12-04T07:38:38Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКулєшова Н. В. Модель ідентифікації конкурентної позиції туристичних підприємств (на прикладі Харківської області) / Н. В. Кулєшова // Вісник ТНЕУ. – 2012. – № 2. – С. 121 – 129.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4488-
dc.description.abstractВ статті пропонується узагальнена система кількісних показників оцінки конкурентної позиції туристичних підприємств (СКПКП). На базі сформованої СКПКП розроблені моделі класифікації та ідентифікації конкурентної позиці туристичних підприємств на прикладі Харківської області.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТНЕУen_US
dc.subjectконкурентна позиціяen_US
dc.subjectсистема кількісних показників конкурентної позиції підприємстваen_US
dc.subjectринкова часткаen_US
dc.subjectреальні конкурентиen_US
dc.subjectкластери туристичних підприємствen_US
dc.subjectнейронна мережаen_US
dc.subjectлідериen_US
dc.subjectчеленджериen_US
dc.subjectпослідовникиen_US
dc.subjectнішериen_US
dc.titleМодель ідентифікації конкурентної позиції туристичних підприємств (на прикладі Харківської області)en_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.