Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4488
Назва: Модель ідентифікації конкурентної позиції туристичних підприємств (на прикладі Харківської області)
Автори: Кулєшова Н. В.
Теми: конкурентна позиція
система кількісних показників конкурентної позиції підприємства
ринкова частка
реальні конкуренти
кластери туристичних підприємств
нейронна мережа
лідери
челенджери
послідовники
нішери
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Кулєшова Н. В. Модель ідентифікації конкурентної позиції туристичних підприємств (на прикладі Харківської області) / Н. В. Кулєшова // Вісник ТНЕУ. – 2012. – № 2. – С. 121 – 129.
Короткий огляд (реферат): В статті пропонується узагальнена система кількісних показників оцінки конкурентної позиції туристичних підприємств (СКПКП). На базі сформованої СКПКП розроблені моделі класифікації та ідентифікації конкурентної позиці туристичних підприємств на прикладі Харківської області.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4488
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.