Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4488
Title: Модель ідентифікації конкурентної позиції туристичних підприємств (на прикладі Харківської області)
Authors: Кулєшова Н. В.
Keywords: конкурентна позиція
система кількісних показників конкурентної позиції підприємства
ринкова частка
реальні конкуренти
кластери туристичних підприємств
нейронна мережа
лідери
челенджери
послідовники
нішери
Issue Date: 2012
Publisher: ТНЕУ
Citation: Кулєшова Н. В. Модель ідентифікації конкурентної позиції туристичних підприємств (на прикладі Харківської області) / Н. В. Кулєшова // Вісник ТНЕУ. – 2012. – № 2. – С. 121 – 129.
Abstract: В статті пропонується узагальнена система кількісних показників оцінки конкурентної позиції туристичних підприємств (СКПКП). На базі сформованої СКПКП розроблені моделі класифікації та ідентифікації конкурентної позиці туристичних підприємств на прикладі Харківської області.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4488
Appears in Collections:Статті (ЕПОБ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.