Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4490
Название: Імітаційна модель реалізації маркетингової стратегії туристичного підприємства
Авторы: Кулєшова Н. В.
Ключевые слова: маркетингова стратегія
імітаційна модель
конкурентна позиція
ефективність маркетингової стратегії
Дата публикации: 2012
Издательство: Електронне видання
Библиографическое описание: Кулєшова Н.В. Імітаційна модель реалізації маркетингової стратегії туристичного підприємства [Електронний ресурс] / Н. В. Кулєшова // Ефективна економіка: електронне видання. – 2012. –№7. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/index.php?operation=1&iid=1270
Краткий осмотр (реферат): У статті розроблена імітаційна модель реалізації маркетингової стратегії туристичного підприємства, що дозволяє з урахуванням впливу маркетингового середовища отримати значення основних показників конкурентної позиції, формування прибутку та оцінки ефективності маркетингової стратегії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4490
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.