Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4490
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКулєшова Н. В.-
dc.date.accessioned2013-12-04T11:08:49Z-
dc.date.available2013-12-04T11:08:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКулєшова Н.В. Імітаційна модель реалізації маркетингової стратегії туристичного підприємства [Електронний ресурс] / Н. В. Кулєшова // Ефективна економіка: електронне видання. – 2012. –№7. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/index.php?operation=1&iid=1270en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4490-
dc.description.abstractУ статті розроблена імітаційна модель реалізації маркетингової стратегії туристичного підприємства, що дозволяє з урахуванням впливу маркетингового середовища отримати значення основних показників конкурентної позиції, формування прибутку та оцінки ефективності маркетингової стратегії.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЕлектронне виданняen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectімітаційна модельen_US
dc.subjectконкурентна позиціяen_US
dc.subjectефективність маркетингової стратегіїen_US
dc.titleІмітаційна модель реалізації маркетингової стратегії туристичного підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 658.8.012.2en_US
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.