Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4490
Title: Імітаційна модель реалізації маркетингової стратегії туристичного підприємства
Authors: Кулєшова Н. В.
Keywords: маркетингова стратегія
імітаційна модель
конкурентна позиція
ефективність маркетингової стратегії
Issue Date: 2012
Publisher: Електронне видання
Citation: Кулєшова Н.В. Імітаційна модель реалізації маркетингової стратегії туристичного підприємства [Електронний ресурс] / Н. В. Кулєшова // Ефективна економіка: електронне видання. – 2012. –№7. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/index.php?operation=1&iid=1270
Abstract: У статті розроблена імітаційна модель реалізації маркетингової стратегії туристичного підприємства, що дозволяє з урахуванням впливу маркетингового середовища отримати значення основних показників конкурентної позиції, формування прибутку та оцінки ефективності маркетингової стратегії.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4490
Appears in Collections:Статті (ЕПОБ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.