Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4490
Назва: Імітаційна модель реалізації маркетингової стратегії туристичного підприємства
Автори: Кулєшова Н. В.
Теми: маркетингова стратегія
імітаційна модель
конкурентна позиція
ефективність маркетингової стратегії
Дата публікації: 2012
Видавництво: Електронне видання
Бібліографічний опис: Кулєшова Н.В. Імітаційна модель реалізації маркетингової стратегії туристичного підприємства [Електронний ресурс] / Н. В. Кулєшова // Ефективна економіка: електронне видання. – 2012. –№7. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/index.php?operation=1&iid=1270
Короткий огляд (реферат): У статті розроблена імітаційна модель реалізації маркетингової стратегії туристичного підприємства, що дозволяє з урахуванням впливу маркетингового середовища отримати значення основних показників конкурентної позиції, формування прибутку та оцінки ефективності маркетингової стратегії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4490
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.