Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4499
Название: Модельний базис формування маркетингової стратегії туристичного підприємства
Авторы: Кулєшова Н. В.
Ключевые слова: маркетингова стратегія
туристичне підприємство
концептуальна модель
модельний базис
економіко-математичні методи та моделі
Дата публикации: 2013
Издательство: ВД "ИНЖЕК"
Библиографическое описание: Кулєшова Н. В. Модельний базис формування маркетингової стратегії туристичного підприємства / Н. В. Кулєшова // Бізнес Інформ. – 2013. – № 1. – С. 323–327.
Краткий осмотр (реферат): В статті запропоновано модельний базис формування маркетингової стратегії туристичного підприємства, який дозволяє, з урахуванням змін у зовнішньому та внутрішньому середовищах, розробляти науково-обґрунтовані та ефективні маркетингові стратегії на основі застосування економіко-математичних методів та моделей .
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4499
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.