Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4511
Назва: Політична реклама як чинник формування довіри до влади
Автори: Бєлікова Ю. В.
Теми: довіра
політична реклама
соціологія емоцій
соціальний капітал
Дата публікації: 2011
Видавництво: ХНУ імені В.Н. Каразіна
Бібліографічний опис: Бєлікова Ю.В. Політична реклама як чинник формування довіри до влади / Ю. В. Бєлікова // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Сер. Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. – 2011. – № 941. – С. 204-207.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується політична реклама як чинник формування довіри до влади. Ґрунтуючись на матеріалаx фокус-групових досліджень, авторка розглядає причини відсутності довіри до політичної реклами, визначає чинники, що зумовлюють емоційний відгук на рекламу. Політична реклама представлена як засіб формування соціального капіталу політичного лідера та партії, складовою частиною якого є довіра.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4511
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.