Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4515
Назва: СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДИКИ PEST-АНАЛІЗУ
Автори: Горбань О. Ю.
Теми: стратегічний аналіз
PEST-аналіз
зовнішнє середовище
поліграфічна галузь
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Горбань О.Ю. Стратегічний аналіз зовнішнього середовища поліграфічних підприємств із використанням методики PEST-аналізу / О.Ю. Горбань // Управління розвитком. - 2013. - №18. - С. 3 - 7
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні складові зовнішнього середовища відповідно до PEST-аналізу. Визначено основні фактори впливу зовнішнього середовища на підприємства поліграфіч¬ної галузі. Виявлено важливість та характер впливу виділених факторів на стратегію підприємства.
Рассмотрены основные составляющие части внешней среды в соответствии с PEST-анализом. Определены основные факторы влияния внешней среды на предприятия полиграфической отрасли. Выявлены значимость и характер влияния выделенных факторов на стратегию предприятия.
The main components of the environment, in accordance with the PEST-analysis, were considered. The main factors of influence of the environment on the enterprises of the printing industry were identified. The importance and nature of the influence of the selected factors on the strategy of the company were revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4515
Розташовується у зібраннях:№ 18



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.