Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 11.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Формування комплексу стратегічних альтернатив розвитку експортного потенціалу машинобудівних підприємствІванієнко К. В.; Иваниенко К. В.; Ivaniienko K. V.
2017Конкурентна стратегія України: від національної ідеї до механізмів здійсненняЛипов В. В.; Lypov V. V.
2018Особливості сучасного стратегічного розвитку підприємства у сфері міжнародного бізнесуБестужева С. В.; Ткаленко Н. О.; Bestuzheva S. V.; Tkalenko N. O.
2017Теоретичне підґрунтя формування стратегії розвитку експортного потенціалу регіонуДзеніс О. О.; Шестакова О. А.; Дзенис А. А.; Шестакова Е. А.; Dzenis V. O.; Shestakova O. A.
2019Особливості еволюційного розвитку бізнес-моделей міжнародних компанійКозуб В. О.; Чернишова Л. О.; Пліш І. М.; Козуб В. А.; Чернышова Л. А.; Плиш И. Н.; Kozub V. O.; Chernуshova L. O.; Plish I. M.
2015Фактори формування експортного потенціалу промислових підприємствПіддубна Л. І.; Іванієнко К. В.; Поддубная Л. И.; Иваниенко К. В.; Piddubna L. I.; Ivaniienko K. V.
2019Система управління конкурентоспроможністю міжнародних компанійКозуб В. О.; Бестужева С. В.; Козуб В. А.; Kozub V. O.; Bestuzheva S. V.
2016Логіко-семантична основа формування базових компонентів стратегії підприємстваПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2016Логіко-семантична структура формування конкурентних переваг підприємстваПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2018The time factor during the formation of the company's entrance to the external market strategyShtal T. V.; Bondarenko L. M.; Ukubassova G.; Amirbekuly Y.; Toiboldinova Z.