Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4528
Назва: ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПОЛІГРАФІЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Бутенко А. В.
Теми: фінансова стратегія підприємства
матричний підхід
фінансово-господарська діяльність
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Бутенко А.В. Формування фінансової стратегії поліграфічного підприємства / А.В. Бутенко // Управління розвитком. - 2013. - №18. - С. 32 - 34
Короткий огляд (реферат): Проведено стратегічний та фінансовий аналізи результатів фінансової діяльності підприємства, а також за допомогою матриці Ж. Франшона та І. Романе визначено фінансову стратегію поліграфічного підприємства, на основі показника фінансово-господарської діяльності.
Проведен стратегический и финансовый анализы результатов финансовой деятельности предприятия, а также с помощью матрицы Ж. Франшона и И. Романе определена финансовая стратегия полиграфического предприятия, на основе показателя финансово-хозяйственной деятельности.
A strategic and financial analysis of the financial results of the company was mode. A financial strategy of the printing company based on its financial and economic activity was developed using the matrix of J. Franshon and I. Romane.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4528
Розташовується у зібраннях:№18



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.