Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4636
Назва: Проблемные аспекты правового регулирования рекламы медицинских препаратов в Средствах Массовой Информации
Автори: Карась Н. Р.
Теми: реклама
медицина
самолечение
лекарства
человек
государство
Дата публікації: 2013
Видавництво: ИД «Фактор»
Бібліографічний опис: Карась Н. Р. Проблемные аспекты правового регулирования рекламы медицинских препаратов в Средствах Массовой Информации / Н. Р. Карась // Розвиток України очима молоді: соціальні, економічні та правові аспекти: Всеукраїнська наук.-практич. конф. молодих вчених та студентів, м. Харків, 18 квітня 2013 року. - Х.: ВБ «Фактор», 2013. - 2450 с.
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены основные проблемные аспекты, связанные с правовым регулированием рекламы медицинских препаратов в средствах массовой информации. Рассмотрена нормативная база по данному вопросу. Предложены пути решения данной проблемы.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4636
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична конференція молодих вчених та студентів, м. Харків, 18 квітня 2013 року



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.