Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4748
Назва: IMPACT OF ADVERTISING ON A CONSUMER
Автори: Lushchik A.
Теми: advertising
brand
Product – Related Advertising
Public Service Advertising
Trade Advertising
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Lushchik A. IMPACT OF ADVERTISING ON A CONSUMER / A. Lushchik // Управління розвитком. - 2013. - №18. - С. 145 - 146
Короткий огляд (реферат): The article deals with the problems of advertising impact on concumers in modern society. Different approaches to advertising were regarded and some ways advertisements influence a common person were revealed. The strategies of successful advertising were outlined and the consequences of advertising were analyzed.
Розглянуто деякі проблеми впливу рекламної діяльності на споживача у сучасному суспільстві. Розглянуто різні підходи до реклами, розкриті шляхи впливу реклами на пересічного громадянина. Вивчено стратегії успішної рекламної діяльності та проаналізовані її можливі наслідки.
Рассмотрены некоторые проблемы влияния рекламной деятельности на потребителя в современном обществе. Изучены различные подходы к рекламной деятельности, раскрыты возможные пути влияния рекламы на рядового гражданина. Проанализированы стратегии успешной рекламной деятельности и ее возможные последствия.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4748
Розташовується у зібраннях:№18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lushchik A. IMPACT OF ADVERTISING ON A CONSUMER.pdf238,47 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.