Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4773
Назва: BRAND TRACKING TECHNOLOGIES
Автори: Yukhymenko O.
Теми: brand
brand tracking
connection
inspiration
self-esteem
promotion
advertising
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Yukhymenko O. BRAND TRACKING TECHNOLOGIES / O. Yukhymenko // Управління розвитком. - 2013. - №18. - С. 159 - 160
Короткий огляд (реферат): The article is concerned with some up-to-date brand tracking technologies. The characteristic features of this technology are provided and peculiarities of its application are regarded. Recommendations for brand tracking technology improvement and its further successful development are suggested.
Розглянуто деякі сучасні технології розробки брендів. Досліджено характерні риси та особливості використання цієї технологійї. Надано рекомендації щодо подальшого вдосконалення та розвитку сучасних технологій створення брендів.
Рассмотрены некоторые современные технологии разработки брендов. Исследованы характерные черты и особенности применения этой технологии. Предложены способы усовершенствования технологий создания брендов с целью их успешного дальнейшего использования.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4773
Розташовується у зібраннях:№18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yukhymenko O. BRAND TRACKING TECHNOLOGIES.pdf249,79 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.