Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTagai V.-
dc.date.accessioned2013-12-26T07:37:01Z-
dc.date.available2013-12-26T07:37:01Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationTagai V. FORMATION OF A TRADE ENTERPRISE EFFECTIVE MARKETING PLAN / V. Tagai // Управління розвитком. - 2013. - №18. - С. 164 - 165en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4776-
dc.description.abstractScientific approaches to understanding the marketing strategy and stages of the marketing plan are considered in the article. The gathered experience is generalized. The essence of the marketing plan is determined and a technology of its development for a trade enterprise is offered.en_US
dc.description.abstractРозглянуто наукові підходи до розуміння маркетингової стратегії та етапів формування маркетингового плану. Узагальнено накопичений досвід і визначено сутність маркетингового плану та запропоновано технологію розробки його для торговельного підприємства.en_US
dc.description.abstractРассмoтрены научные подходы к пониманию маркетинговой стратегии и этапов формирования маркетингового плана. Обобщен накопленный опыт и определена сущность маркетингового плана и предложена технология его разработки для торгового предприятия.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectpurposesen_US
dc.subjectstages of marketing plan formationen_US
dc.subjecttrade enterpriseen_US
dc.titleFORMATION OF A TRADE ENTERPRISE EFFECTIVE MARKETING PLANen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.871/.878:339.138en_US
Розташовується у зібраннях:№ 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tagai V. FORMATION OF A TRADE ENTERPRISE EFFECTIVE MARKETING PLAN.pdf190,76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.