Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4776
Назва: FORMATION OF A TRADE ENTERPRISE EFFECTIVE MARKETING PLAN
Автори: Tagai V.
Теми: marketing strategy
purposes
stages of marketing plan formation
trade enterprise
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Tagai V. FORMATION OF A TRADE ENTERPRISE EFFECTIVE MARKETING PLAN / V. Tagai // Управління розвитком. - 2013. - №18. - С. 164 - 165
Короткий огляд (реферат): Scientific approaches to understanding the marketing strategy and stages of the marketing plan are considered in the article. The gathered experience is generalized. The essence of the marketing plan is determined and a technology of its development for a trade enterprise is offered.
Розглянуто наукові підходи до розуміння маркетингової стратегії та етапів формування маркетингового плану. Узагальнено накопичений досвід і визначено сутність маркетингового плану та запропоновано технологію розробки його для торговельного підприємства.
Рассмoтрены научные подходы к пониманию маркетинговой стратегии и этапов формирования маркетингового плана. Обобщен накопленный опыт и определена сущность маркетингового плана и предложена технология его разработки для торгового предприятия.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4776
Розташовується у зібраннях:№18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tagai V. FORMATION OF A TRADE ENTERPRISE EFFECTIVE MARKETING PLAN.pdf190,76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.