Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4778
Title: USING THE FOCUS GROUP IN MARKETING RESEARCH
Authors: Podzyegun K.
Keywords: focus group
research
market
interview
data
business
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Podzyegun K. USING THE FOCUS GROUP IN MARKETING RESEARCH / K. Podzyegun // Управління розвитком. - 2013. - №18. - С. 167 - 169
Abstract: The article is devoted to the use of focus groups in marketing research. The term "focus group" is defined. The process of using, strengths and weaknesses of this technique under various conditions are considered.
Розглянуто використання фокус-груп у маркетинговому дослідженні. Визначено поняття "фокус-група". Розглянуто процес використання, актуальність даної техніки, сильні та слабкі сторони за умов використання.
Рассмотрено использование фокус-групп в маркетинговом исследовании. Определено понятие "фокус-группа". Рассмотрен процесс использования, актуальность данной техники, сильные и слабые стороны при различных условиях использовании.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4778
Appears in Collections:№18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Podzyegun K. USING THE FOCUS GROUP IN MARKETING RESEARCH.pdf248,78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.