Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4846
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПилипенко А. А.-
dc.contributor.authorБерезовський К. М.-
dc.date.accessioned2014-01-20T08:25:17Z-
dc.date.available2014-01-20T08:25:17Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПилипенко А.А. Березовський К.М. Оцінювання маркетингового потенціалу та забезпечення цільової орієнтації підприємства через визначення його стратегічної відповідності / А.А. Пилипенко К.М. Березовський // Економіка розвитку. - 2013. - №4. - С. 109 - 117en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4846-
dc.description.abstractСистематизовано підходи до визначення елементів та структурування ка-тегорії "потенціал". Запропоновано підхід до ідентифікації сутності маркетингового потенціалу промислового підприємства, виходячи з наявності стратегічних розривів. Удосконалено технологію оцінювання маркетингового потенціалу підприємства через рівень його стратегічної відповідності, для якої виділено внутрішній, зовнішній, синергетичний та компенсаторний напрями прояву. Визначено напрями забезпечення стратегічної відповідності підприємства та доведено необхідність їхнього подання як цільових орієнтирів для системи маркетингового управління.en_US
dc.description.abstractСистематизированы подходы к определению элементов и структурированию категории "потенциал". Предложен подход к идентификации сущности маркетингового потенциала промышленного предприятия, исходя из наличия стратегических разрывов. Усовершенствована технология оценивания маркетингового потенциала предприятия через уровень его стратегического соответ-ствия, для которого выделены внутреннее, внешнее, синергетическое и компенсаторное направления проявления. Определены направления обеспечения стратегического соответствия предприятия и доказана необходимость их представления как целевых ориентиров для системы маркетингового управ¬ления.en_US
dc.description.abstractThe approaches to determining the elements and structuring of the category "potential" are systematized. An approach to the identification of the essence of the marketing potential of an industrial enterprise on the basis of existing strategic gaps is suggested. The technology of estimation of the enterprise marketing potential is improved due to considering its level of strategic adequacy manifested through internal, external, synergistic and compensatory aspects. Ways of securing the strategic adequacy of an enterprise are discussed and the necessity of their presentation as benchmarks for the system of marketing management is proved.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectмаркетинговий потенціалen_US
dc.subjectстратегічна відповідністьen_US
dc.subjectцільова орієнтація підприємстваen_US
dc.subjectсинергетичний ефектen_US
dc.subjectмаркетинговый потенциалen_US
dc.subjectстратегическое соответствиеen_US
dc.subjectцелевая ориентация предприятияen_US
dc.subjectсинергетический эффектen_US
dc.subjectmarketing potentialen_US
dc.subjectlevel of strategic complianceen_US
dc.subjectbusinesses target orientationen_US
dc.subjectsynergistic effecten_US
dc.titleОцінювання маркетингового потенціалу та забезпечення цільової орієнтації підприємства через визначення його стратегічної відповідностіen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.81:005.346en_US
Располагается в коллекциях:Статті (ОБК)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.