Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/495
Title: ОСНОВНІ АТРИБУТИ УСПІШНОГО БРЕНДА
Authors: Литвиненко К. О.
Keywords: бренд
причини використання бренда на світових ринках
атрибути бренда
характеристика атрибутів бренда.
Issue Date: 2012
Publisher: Видаництво ХНЕУ
Citation: Литвиненко К. О. Основні атрибути успішного бренда / К. О. Литвиненко // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 74-77
Abstract: Розглянуто основні атрибути успішного бренда, наведено характеристику цих атрибутів, причини використання брендів на світових ринках, складові бренда та їх загальну характеристику.
Basiс attributes of successful brand, the reasons for utilization of brands in the world market, as well as the structure of a brand and its character are considered.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/495
Appears in Collections:№ 2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.