Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5033
Назва: РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ
Автори: Дадікян В. Ю.
Теми: готельне підприємство
маркетингова стратегія
сегментування
позиціонування
комплекс маркетингу
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Дадікян В. Ю. Розробка маркетингової стратегії просування готельних послуг / В. Ю. Дадікян // Управління розвитком. - 2013. - № 21. - С. 146-148.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто стратегію просування готельних послуг та основні етапи її формування. Зроблено акцент на підборі маркетингових засобів, які необхідно гармонійно поєднати, щоб домогтися максимальної дії на ринок.
Рассмотрена стратегия продвижения гостиничных услуг и основные этапы ее формирования. Сделан акцент на подбор маркетинговых средств, которые необходимо гармо¬нично объединить, чтобы достичь максимального воздействия на рынок.
The strategy of promoting hotel services and the main stages of its formation are studied. Attention is focused on the selection of marketing tools to be harmoniously combined for achieving the maximum effect on the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5033
Розташовується у зібраннях:№21



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.