Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5117
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГоловко А. В.-
dc.contributor.authorGolovko A. V.-
dc.date.accessioned2014-02-07T10:01:25Z-
dc.date.available2014-02-07T10:01:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГоловко А.В. Формування комунікативної політики підприємства на міжнародному ринку: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / А.В. Головко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5117-
dc.description.abstractПредметом є формування комунікативної політики підприємства. Мета дипломної роботи полягає у вдосконаленні теоретичних засад та розробці практичних рекомендацій щодо формування комунікативної політики підприємства.en_US
dc.description.abstractПредметом является формирование коммуникативной политики предприятия. Цель дипломной работы состоит в совершенствовании теоретических основ и разработке практических рекомендаций по формированию комуникативной политики предприятия.en_US
dc.description.abstractThe object is to form a communication policy of the enterprise. The aim of the diploma work is to improve the theoretical foundations and to develop practical recommendations for formation of the enterprise communicative policy.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectкомунікативна політика підприємстваen_US
dc.subjectпросуванняen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectінтернет-рекламаen_US
dc.subjectзв’язки з громадськістюen_US
dc.subjectпрямий маркетингen_US
dc.subjectстимулювання збутуen_US
dc.subjectособистий продажen_US
dc.subjectмаркетинг міксen_US
dc.subjectпродвижениеen_US
dc.subjectкоммуникативная политика предприятияen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectинтернет-рекламаen_US
dc.subjectсвязи с общественностьюen_US
dc.subjectпрямой маркетингen_US
dc.subjectстимулирование сбытаen_US
dc.subjectличная продажаen_US
dc.subjectмаркетинг миксen_US
dc.subjectcommunicative policy of enterpriseen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectInternet advertisingen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectdirect marketingen_US
dc.subjectsales promotionen_US
dc.subjectpersonal sellingen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.titleФормування комунікативної політики підприємства на міжнародному ринкуen_US
dc.title.alternativeФормирование коммуникативной политики предприятия на международном рынкеen_US
dc.title.alternativeFormation a communication policy of the enterprise on the international marketen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.