Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5117
Title: Формування комунікативної політики підприємства на міжнародному ринку
Other Titles: Формирование коммуникативной политики предприятия на международном рынке
Formation a communication policy of the enterprise on the international market
Authors: Головко А. В.
Golovko A. V.
Keywords: комунікативна політика підприємства
просування
реклама
інтернет-реклама
зв’язки з громадськістю
прямий маркетинг
стимулювання збуту
особистий продаж
маркетинг мікс
продвижение
коммуникативная политика предприятия
реклама
интернет-реклама
связи с общественностью
прямой маркетинг
стимулирование сбыта
личная продажа
маркетинг микс
communicative policy of enterprise
promotion
advertising
Internet advertising
public relations
direct marketing
sales promotion
personal selling
marketing mix
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Головко А.В. Формування комунікативної політики підприємства на міжнародному ринку: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / А.В. Головко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: Предметом є формування комунікативної політики підприємства. Мета дипломної роботи полягає у вдосконаленні теоретичних засад та розробці практичних рекомендацій щодо формування комунікативної політики підприємства.
Предметом является формирование коммуникативной политики предприятия. Цель дипломной работы состоит в совершенствовании теоретических основ и разработке практических рекомендаций по формированию комуникативной политики предприятия.
The object is to form a communication policy of the enterprise. The aim of the diploma work is to improve the theoretical foundations and to develop practical recommendations for formation of the enterprise communicative policy.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5117
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.