Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5139
Title: Удосконалення управління міжнародною рекламною діяльністю підприємства
Other Titles: Совершенствование управления международной рекламной деятельностью предприятия
Authors: Демченко І. І.
Демченко И. И.
Keywords: реклама
рекламна діяльність
бренд
управління
організація
стратегія
рекламний бюджет
ефективність
рекламная деятельность
управление
организация
стратегия
рекламный бюджет
эффективность
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Демченко І. І. Удосконалення управління міжнародною рекламною діяльністю підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301"Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" / І.І. Демченко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: В дипломній роботі досліджено теоретико-методичні засади управління міжнародною рекламною діяльністю підприємства. Розроблені рекомендації щодо формування бренд-орієнтованої системи управління міжнародною рекламною діяльністю та розробка комплексу організаційно-економічних заходів щодо її впровадження сприятимуть підвищенню ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства.
В дипломной работе исследованы теоретико-методические аспекты управления международной рекламной деятельностью предприятия. Разработанные рекомендации по формированию бренд-ориентированной системы управления международной рекламной деятельностью предприятия и разработка комплекса организационно-экономических мероприятий по их внедрению будут способствовать повышению эффективности внешнеэкономической деятельности предприятия.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5139
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Демченко.pdf125,03 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.