Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5148
Название: Маркетингова складова товарної політики підприємства
Авторы: Черепаха Є. В.
Ключевые слова: маркетингова товарна політика
товарна політика
товар
маркетинговий комплекс
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Черепаха Є. В. Маркетингова складова товарної політики підприємства / Є. В. Черепаха //Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 150 - 152
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто проблеми визначення завдань товарної політики для підприєм¬ства, основний її взаємозв’язок із процесом формування маркетингового комплексу на підприємстві. Розглянуто основні маркетингові інструменти, що слугують рушійною силою для підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку.
The paper addresses the problem of determining the commercial policy objectives for the company, its main relationship with the process of formation of the marketing mix of a company. The basic marketing tools that are the driving force for competitiveness in the market are discussed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5148
Располагается в коллекциях:№10



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.