Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/519
Назва: ЗАСТОСУВАННЯ ПРЯМОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
Автори: Маховський В. Б.
Теми: прямий маркетинг
особистий (персональний) продаж
директ-мейл-маркетинг
каталог-маркетинг
телефон-маркетинг
телемаркетинг
Інтернет-маркетинг
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Маховський В.Б. Застосування прямого маркетингу в Україні / В.Б. Маховський // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 149 - 151
Короткий огляд (реферат): Розглянуто різні форми прямого маркетингу та їх застосування в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/519
Розташовується у зібраннях:№5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маховський В.Б. Застосування прямого маркетингу в Україні.pdf349,9 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.