Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/520
Название: ПІДВИЩЕННЯ ЦІННОСТІ БРЕНДА "УКРАЇНА" НА СВІТОВОМУ РИНКУ
Авторы: Гусаченко К. В.
Ключевые слова: бренд країни
характеристики держави
медіаплан
імідж
національна програма
Дата публикации: 2012
Издательство: ХНЕУ
Библиографическое описание: Гусаченко К.В. Підвищення цінності бренда "Україна" на світовому ринку / К.В. Гусаченко // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 151 - 154
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування бренда України. Висвітлено результати досліджень автора щодо сприйняття бренда України в країні та за кордоном і подано рекомендації щодо його просування.
The paper considers theoretical and practical aspects of the formation of a brand in Ukraine. The results of research on the author's perceptoin of the brand Ukraine in the country and abroad are given and presents recommendations for its advancement are presented.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/520
Располагается в коллекциях:№5



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.