Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/520
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГусаченко К. В.-
dc.date.accessioned2012-05-29T13:27:35Z-
dc.date.available2012-05-29T13:27:35Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГусаченко К.В. Підвищення цінності бренда "Україна" на світовому ринку / К.В. Гусаченко // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 151 - 154en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/520-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні та практичні аспекти формування бренда України. Висвітлено результати досліджень автора щодо сприйняття бренда України в країні та за кордоном і подано рекомендації щодо його просування.en_US
dc.description.abstractThe paper considers theoretical and practical aspects of the formation of a brand in Ukraine. The results of research on the author's perceptoin of the brand Ukraine in the country and abroad are given and presents recommendations for its advancement are presented.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectбренд країниen_US
dc.subjectхарактеристики державиen_US
dc.subjectмедіапланen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectнаціональна програмаen_US
dc.titleПІДВИЩЕННЯ ЦІННОСТІ БРЕНДА "УКРАЇНА" НА СВІТОВОМУ РИНКУen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 658.017en_US
Располагается в коллекциях:№5



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.