Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/520
Назва: ПІДВИЩЕННЯ ЦІННОСТІ БРЕНДА "УКРАЇНА" НА СВІТОВОМУ РИНКУ
Автори: Гусаченко К. В.
Теми: бренд країни
характеристики держави
медіаплан
імідж
національна програма
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Гусаченко К.В. Підвищення цінності бренда "Україна" на світовому ринку / К.В. Гусаченко // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 151 - 154
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування бренда України. Висвітлено результати досліджень автора щодо сприйняття бренда України в країні та за кордоном і подано рекомендації щодо його просування.
The paper considers theoretical and practical aspects of the formation of a brand in Ukraine. The results of research on the author's perceptoin of the brand Ukraine in the country and abroad are given and presents recommendations for its advancement are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/520
Розташовується у зібраннях:№ 5



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.