Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/520
Title: ПІДВИЩЕННЯ ЦІННОСТІ БРЕНДА "УКРАЇНА" НА СВІТОВОМУ РИНКУ
Authors: Гусаченко К. В.
Keywords: бренд країни
характеристики держави
медіаплан
імідж
національна програма
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Гусаченко К.В. Підвищення цінності бренда "Україна" на світовому ринку / К.В. Гусаченко // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 151 - 154
Abstract: Розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування бренда України. Висвітлено результати досліджень автора щодо сприйняття бренда України в країні та за кордоном і подано рекомендації щодо його просування.
The paper considers theoretical and practical aspects of the formation of a brand in Ukraine. The results of research on the author's perceptoin of the brand Ukraine in the country and abroad are given and presents recommendations for its advancement are presented.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/520
Appears in Collections:№5



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.