Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5204
Назва: Теоретичні засади збутової діяльності підприємства
Автори: Костенко Д. С.
Теми: збут
розподіл
товарорух
збутова діяльність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Костенко Д. С. Теоретичні засади збутової діяльності підприємства / Д. С. Костенко // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 17 - 19
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття збуту i збутової діяльності, а також розкрито його сутність, необхідність, основні функції та цілі, обґрунтовано значення збуту для підприємств і його роль.
The article deals with the notion of sales and marketing activities, their essence, necessity, basic functions and goals, as well as their importance and role for companies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5204
Розташовується у зібраннях:№ 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.