Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/521
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНагаївська Д. Ю.-
dc.date.accessioned2012-05-29T13:37:18Z-
dc.date.available2012-05-29T13:37:18Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНагаївська Д.Ю. Роль соціальної відповідальності маркетингу у формуванні високого іміджу підприємства / Д.Ю. Нагаївська // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 154 - 156en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/521-
dc.description.abstract. Розглянуто теоретичні основи реалізації стратегії підвищення іміджу підприємства з урахуванням важливої ролі соціальної відповідальності маркетингу.en_US
dc.description.abstractIn the article theoretical basis of company image improvement strategy realization is considered, important social responsibility marketing role is taken into account.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectсоціально відповідальний маркетингen_US
dc.subjectформування іміджу підприємстваen_US
dc.subjectфакторна модель іміджу підприємстваen_US
dc.titleРОЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГУ У ФОРМУВАННІ ВИСОКОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК [005.35:005.336.6]: 658.8en_US
Располагается в коллекциях:№ 5



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.