Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/521
Title: РОЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГУ У ФОРМУВАННІ ВИСОКОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Нагаївська Д. Ю.
Keywords: соціально відповідальний маркетинг
формування іміджу підприємства
факторна модель іміджу підприємства
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Нагаївська Д.Ю. Роль соціальної відповідальності маркетингу у формуванні високого іміджу підприємства / Д.Ю. Нагаївська // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 154 - 156
Abstract: . Розглянуто теоретичні основи реалізації стратегії підвищення іміджу підприємства з урахуванням важливої ролі соціальної відповідальності маркетингу.
In the article theoretical basis of company image improvement strategy realization is considered, important social responsibility marketing role is taken into account.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/521
Appears in Collections:№ 5



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.