Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5237
Название: Конкурентні переваги підприємства оптової торгівлі
Авторы: Прядкіна С. О.
Ключевые слова: конкурентна перевага
позиціонування
конкурентна ситуація
внутрішня конкурентна перевага
зовнішня конкурентна перевага
конкурентоспроможність
пріоритетний конкурент
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Прядкіна С. О. Конкурентні переваги підприємства оптової торгівлі / С. О. Прядкіна // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 35 - 38
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто поняття "конкурентна перевага", визначено сутність, функції та основні види конкурентних переваг. Проаналізовано комплекс факторів, умов функціонування та специфіку діяльності оптових підприємств, що відрізняє їх від підприємств роздрібної торгівлі
The concept of competitive advantage is considered, its essence, functions, and basic types of competitive advantage are identified. A set of factors, operating conditions and the specific activity of wholesale enterprises, which distinguishes them from retailers, are analyzed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5237
Располагается в коллекциях:№ 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Прядкіна С. О. Конкурентні переваги підприємства оптової торгівлі.pdf394,72 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.