Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5237
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПрядкіна С. О.-
dc.date.accessioned2014-02-11T08:23:58Z-
dc.date.available2014-02-11T08:23:58Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПрядкіна С. О. Конкурентні переваги підприємства оптової торгівлі / С. О. Прядкіна // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 35 - 38en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5237-
dc.description.abstractРозглянуто поняття "конкурентна перевага", визначено сутність, функції та основні види конкурентних переваг. Проаналізовано комплекс факторів, умов функціонування та специфіку діяльності оптових підприємств, що відрізняє їх від підприємств роздрібної торгівліen_US
dc.description.abstractThe concept of competitive advantage is considered, its essence, functions, and basic types of competitive advantage are identified. A set of factors, operating conditions and the specific activity of wholesale enterprises, which distinguishes them from retailers, are analyzed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectконкурентна перевагаen_US
dc.subjectпозиціонуванняen_US
dc.subjectконкурентна ситуаціяen_US
dc.subjectвнутрішня конкурентна перевагаen_US
dc.subjectзовнішня конкурентна перевагаen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectпріоритетний конкурентen_US
dc.titleКонкурентні переваги підприємства оптової торгівліen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc005.332.4:339.33en_US
Располагается в коллекциях:№ 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Прядкіна С. О. Конкурентні переваги підприємства оптової торгівлі.pdf394,72 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.