Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5237
Title: Конкурентні переваги підприємства оптової торгівлі
Authors: Прядкіна С. О.
Keywords: конкурентна перевага
позиціонування
конкурентна ситуація
внутрішня конкурентна перевага
зовнішня конкурентна перевага
конкурентоспроможність
пріоритетний конкурент
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Прядкіна С. О. Конкурентні переваги підприємства оптової торгівлі / С. О. Прядкіна // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 35 - 38
Abstract: Розглянуто поняття "конкурентна перевага", визначено сутність, функції та основні види конкурентних переваг. Проаналізовано комплекс факторів, умов функціонування та специфіку діяльності оптових підприємств, що відрізняє їх від підприємств роздрібної торгівлі
The concept of competitive advantage is considered, its essence, functions, and basic types of competitive advantage are identified. A set of factors, operating conditions and the specific activity of wholesale enterprises, which distinguishes them from retailers, are analyzed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5237
Appears in Collections:№ 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.