Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5237
Назва: Конкурентні переваги підприємства оптової торгівлі
Автори: Прядкіна С. О.
Теми: конкурентна перевага
позиціонування
конкурентна ситуація
внутрішня конкурентна перевага
зовнішня конкурентна перевага
конкурентоспроможність
пріоритетний конкурент
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Прядкіна С. О. Конкурентні переваги підприємства оптової торгівлі / С. О. Прядкіна // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 35 - 38
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття "конкурентна перевага", визначено сутність, функції та основні види конкурентних переваг. Проаналізовано комплекс факторів, умов функціонування та специфіку діяльності оптових підприємств, що відрізняє їх від підприємств роздрібної торгівлі
The concept of competitive advantage is considered, its essence, functions, and basic types of competitive advantage are identified. A set of factors, operating conditions and the specific activity of wholesale enterprises, which distinguishes them from retailers, are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5237
Розташовується у зібраннях:№ 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.